W tajnej służbie promocji


śladami agenta 007

Rusza nowa, bodaj największa w historii kampania promocyjna Wielkiej Brytanii. W roli głównej – James Bond!

Odwiedź Wielką Brytanię

Pamiętacie ceremonię otwarcia igrzysk olimpijskich 2012 w Londynie? Oglądało ją miliard ludzi, a symbole, którymi legitymowało się Zjednoczone Królestwo były doskonale rozpoznawane. Wśród nich nich, u boku Królowej Elżbiety II, pojawił się Daniel Craig w roli najsłynniejszego agenta, jakiego zna dzisiejsze kino. VisitBritain, czyli organizacja odpowiedzialna za promowanie Wielkiej Brytanii, liczy teraz, że miliony obcokrajowców przyjadą zobaczyć miejsca związane ze sceną skoku.

„Bond jest wspaniały”

Kampania obejmie 21 krajów (wśród nich Australię, Brazylię, USA i Niemcy), jej hasłem przewodnim będzie: „Bond is Great Britain”. Promocja obejmie takie obszary jak kino, prasa oraz outdoor. O jaką stawkę toczy się gra? Do wygrania w internetowych konkursach, polegających na odnajdowaniu baz przestępców są wycieczki. Odwiedzić można w ten oto sposób centralę Astona Martina, dach areny O2, a także taras najwyższego wieżowca Londynu, Shard. Pomysłów organizowania atrakcji dla bondomaniaków nie brakuje. Oglądając raz jeszcze Świat to za mało, wyobrazić można sobie siebie podczas przejażdżki ślizgaczem.

Fanowskie miejscówki

Dla fanów motoryzacji, którym najwięcej emocji przynosiły pościgi, przygotowano wycieczkę do Narodowego Muzeum w New Forest (Hampshire). Wystawa pod tytułem „Bond w ruchu” czeka otworem do końca 2012 roku. Największa kolekcja pojazdów Bonda liczy łącze 50 obiektów – aut, motorów, łodzi…

Komentuj

Podobne strony: > > > > > > > > > >
banner