Widowiskowy Heineken


Nowa reklama z Danielem Craigiem w roli Jamesa Bonda oraz pierwsze na świecie selfie… z kosmosu. To pomysł na kampanię w wydaniu Heinekena.

Globalna kampania

związana z premierą filmu Spectre zapoczątkowana została nową reklamą telewizyjną z Danielem Craigem jako Agentem 007. Bierze on udział w oszałamiającym pościgu łodzią motorową. Promocja w mediach społecznościowych będzie bardzo ekscytująca, bo kulminacyjnym jej punktem jest wykonanie pierwszego na świecie selfie z kosmosu!

Marka Heineken przeznaczyła większość środków promocyjnych w 2015 roku właśnie na marketing związany z filmem Spectre. Trzeba przyznać, że reklama jest spektakularna, w pierwszej kolejności okrążyła viralowo internet, a w ciągu kolejnej doby pojawiła się również w stacjach telewizyjnych w Polsce oraz na całym świecie.

Akcja spotu

Stylistyka dopracowana jest co do szczegółu. Widzowie, którzy przywykli do serii, bez trudu odnajdą w nim charakterystyczne motywy. Nie bez powodu – do kręcenia reklamy zaproszono tą samą ekipę filmową i kaskaderów, która odpowiada za Spectre. Akcentem, który został dodany do fabuły reklamy, jest rola młodej kobiety. Zaraz zostaje przez przypadek wplątana w mrożący krew w żyłach pościg motorówkami. Jak on się skończy? Czy pomoże najpopularniejszemu szpiegowi na świecie wyjść z tarapatów? Koniecznie zobaczcie.

Współpraca Heinekena ze światem filmów Jamesa Bonda obejmuje już siedem filmów – od Jutro nie umiera nigdy z 1997 roku po najnowszy Spectre.

Heineken po raz kolejny zaskakuje swoich fanów przekraczając granicę współczesnej technologii. Poprzeczka kampanii marketingowej urosła do kosmicznej skali. Podczas wydarzenia Spyfie wybrańcy wykonają pierwsze w historii… selfie z kosmosu.

Unikalny Spyfie

Aby zrealizować to kosmiczne przedsięwzięcie marka nawiązała współpracę z UrtheCast – firmą specjalizującą się w wykonywaniu zdjęć powierzchni Ziemi w technologii Ultra HD. To ich super aparatem, który zainstalowany jest na satelicie Deimos orbitującej obecnie na wysokości 600 km nad powierzchnia Ziemi, zostanie wykonane pierwsze w historii selfie z kosmosu.

Podczas unikalnego eventu Spyfie, za pomocą kosmicznej technologii, Heineken wykona selfie szczęściarzom, którzy zostaną zrekrutowani z całego świata, w tym z Polski. Specjalny casting do Spyfie przeprowadzony będzie za pośrednictwem portalu Instagram. Zwycięzcy castingu zostaną zaproszeni na jedyny w swoim rodzaju Spyfie event, który odbędzie się na początku listopada. Lokalizacja tego wydarzenia owiana jest tajemnicą. Każdy z uczestników sekretnej wyprawy otrzyma pamiątkowe selfie z kosmosu, którym będzie mógł pochwalić się swoim znajomym w mediach społecznościowych.

chlodnepiwo

Niespodzianki

czekać będą na fanów Agenta 007 także na półkach sklepowych w całej Polsce. Niebawem pojawią się na rynku specjalne, dedykowane filmowi Spectre opakowania. Dzięki nim miłośnicy świata Bonda odnajdą niepublikowane wcześniej materiały z planu zdjęciowego najnowszych przygód agenta. Będą to sceny z pięciu kluczowych lokalizacji, które pojawią się w filmie Spectre: Meksyku, Rzymu, Londynu, Austrii oraz Maroko. Aby otrzymać dostęp do unikalnych scen zza kulis wystarczy telefonem komórkowym zeskanować logo na butelce Heinekena z limitowanej Bondowej edycji.

Komentuj

Podobne strony: >
banner